ga naar...

vrijdag 13 januari 2012

Leve Prezi

Ik heb helemaal niks met PowerPoint.
Ik denk niet ik in mijn hele leven al één PP écht volledig heb afgewerkt. PowerPoint ziet er ouderwets uit, werkt niet handig en is saai om naar te kijken. Sorry PP.

Ik heb het helemaal voor Prezi. Je moet al echt van een andere planeet komen als je nog nooit van dit presentatieprogramma hebt gehoord. Dynamisch, gebruiksvriendelijk en van deze tijd.
Prezi vernieuwt en verbetert zichzelf regelmatig. Sinds kort zijn er een aantal templates waaruit je kan kiezen. Zo hoef je niet telkens van nul te beginnen.

Voor de ouderavond in september maakte ik een eenvoudige prezi met zo'n template. Kijk en geef toe: Wie zou na dit nog tevreden zijn met PP?
Op vraag van een collega een tijdje geleden:
- Zo maak je een presentatie met Prezi (via @HvanSchie)
- Prezi, een handleiding voor beginners (via lerarentools.be)

Geen opmerkingen: